Ріола-Модуль ЛТД | В Маріупольському морському порту триває будівництво спеціалізованого перевалочного комплексу на причалах №3-4.
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД" завершило монтаж п`яти силосів зернового терміналу в Маріупольському порту
мариуполь, зерновой терминал, капитальное строительство, Риола-Модуль ЛТД, строительная компания, строительная организация, строительные компании Киева, строительные компании Украины
5530
post-template-default,single,single-post,postid-5530,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

ТОВ “Ріола-Модуль ЛТД” завершило монтаж п`яти силосів зернового терміналу в Маріупольському порту

В Маріупольському морському порту триває будівництво спеціалізованого перевалочного комплексу на причалах №3-4.

На сьогодні ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» вже змонтувало п`ять силосів, наразі тривають роботи з влаштування монолітних фундаментів під шостий силос. Всього заплановано встановити 10 силосів місткістю по 5,7 тис. тонн кожен.

ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД" завершило монтаж п`яти силосів зернового терміналу в Маріупольському порту
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД" завершило монтаж п`яти силосів зернового терміналу в Маріупольському порту

Паралельно ведуться роботи з організації будівництва станції розвантаження автомобілів і залізничних вагонів. Роботи проходять в складних інженерно-геологічних умовах, але кожен з етапів виконаних робіт проводиться за графіком.

Параллельно идут работы по организации строительства станции разгрузки автомобилей (СРА) и железнодорожных вагонов. Роботы проходят в сложных инженерно-геологических условиях, но каждый из этапов выполненных работ производится по графику.
Параллельно идут работы по организации строительства станции разгрузки автомобилей (СРА) и железнодорожных вагонов. Роботы проходят в сложных инженерно-геологических условиях, но каждый из этапов выполненных работ производится по графику.
Параллельно идут работы по организации строительства станции разгрузки автомобилей (СРА) и железнодорожных вагонов. Роботы проходят в сложных инженерно-геологических условиях, но каждый из этапов выполненных работ производится по графику.
Параллельно идут работы по организации строительства станции разгрузки автомобилей (СРА) и железнодорожных вагонов. Роботы проходят в сложных инженерно-геологических условиях, но каждый из этапов выполненных работ производится по графику.

Так як рівень грунтових вод надзвичайно високий, для безперервного процесу бетонування конструкції приямка СРА проводиться цілодобове водозниження.

Так как уровень грунтовых вод чрезвычайно высокий, для непрерывного процесса бетонирования конструкции приямка СРА производится круглосуточное водопонижение.
Так как уровень грунтовых вод чрезвычайно высокий, для непрерывного процесса бетонирования конструкции приямка СРА производится круглосуточное водопонижение.
Так как уровень грунтовых вод чрезвычайно высокий, для непрерывного процесса бетонирования конструкции приямка СРА производится круглосуточное водопонижение.