Ріола-Модуль ЛТД | У Маріупольському порту тривають роботи з будівництва зернового терміналу
ООО «Риола-модуль ЛТД». У Маріупольському порту тривають роботи з будівництва зернового терміналу. ☎ +380 (044) 579-22-86
Строительство, Работы, Терминал, Порт, Железобетонные, Подряд, Генеральное проектирование, Преимущества, Управление, Конструкции, Риола-Модуль ЛТД.
5393
post-template-default,single,single-post,postid-5393,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

У Маріупольському порту тривають роботи з будівництва зернового терміналу

Зерновой терминал на территории порта. Строительная компания «Riola»
Компанія ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» продовжує будівництво перевантажувального зернового терміналу на 3-4 причалах Маріупольського морського порту. Кожен з етапів будівельно-монтажних робіт виконується за графіком.
Зерновой терминал на территории порта. Строительная компания «Riola»
Занурення в ґрунт призматичних залізобетонних свай
Зерновой терминал на территории порта. Строительная компания «Riola»
Встановлення арматурних каркасів і бетонування

Було виконано роботи з влаштування фундаментів п’яти майбутніх силосних корпусів для зберігання зерна. Зараз фахівцями ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» проводиться монтаж чотирьох силосів на раніше зведені фундаменти.

В даний час виконуються роботи із занурення конструкцій типу «шпунт Ларсена» майбутньої норійної вишки елеватора, що дозволить посилити несучі здібності складових конструкцій зернового терміналу в умовах прибережної зони. Паралельно ведуться роботи із забивання залізобетонних свай під влаштування монолітних фундаментів п’яти останніх силосів зберігання зерна.

Зерновой терминал на территории порта. Строительная компания «Riola»
Зерновой терминал на территории порта. Строительная компания «Riola»

На завершальному етапі знаходиться роботи з розроблення грунту під фундамент станції розвантаження автомобілів та вагонів.

В рамках проекту інженерний відділ компанії приступив до розробки креслень металевих конструкцій транспортної галереї. Після підготовки робочої документації, фахівці приступлять до виготовлення металоконструкцій, призначених для розміщення та вкриття технологічних комунікацій. Ведуться роботи з лідерного буріння попередніх свердловин та забиття залізобетонних свай Прикордонний галереї. Також приступили до влаштування внутрішньомайданчикового напірного водопроводу. Кожен з етапів будівельно-монтажних робіт виконується за графіком.

Головна мета ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», як генерального підрядника, вже у другий половині цього року завершити будівництво першої черги зернового терміналу та ввести його в експлуатацію. Це дозволить морському порту почати перевалку зернових вантажів у поточному році, що істотно вплине на збільшення пропускної спроможності морського порту в м. Маріуполь

В Мариупольском порту на месте где когда-то была Хлебная гавань, активно идут работы по созданию зернового комплекса.

У Маріупольському порту на місці, де колись була Хлібна гавань, активно просуваються роботи зі створення зернового комплексу. Зараз на цій території ведеться занурення у грунт призматичних залізобетонних паль, установка арматурних каркасів, бетонування і облаштування шпунтових огороджень в якості знімною опалубки для подальшого бетонування. Паралельно філія АМПУ займається реконструкцією гідротехнічної частини четвертого причалу, яка є невід'ємним елементом створення сучасного агротехнічного кластера. Завдання - зробити все, щоб до серпня наступного року не просто побудувати першу чергу зернового терміналу, а вже почати перевантажувати на ньому новий урожай.

Опубліковано ГП "Мариупольский морской торговый порт" - Официальная страница Понеділок, 22 жовтня 2018 р.