У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу

Публікація медіа-порталу cfts.org.ua

На території Маріупольського морського порту фахівці компанії ``Ріола-Модуль ЛТД`` продовжують будівництво спеціалізованого комплексу з перевалки зернових вантажів.

Зерновий термінал у Маріупольському морському порту - фото 9

Згідно генерального підряду, вже укладені договори на забиваннія свай та будівництві фундаменту майбутнього терміналу, і компанія вже приступила до їх реалізації. В даний момент “Ріола-Модуль ЛТД” займається будівництвом фундаменту для станції розвантаження автомобілів і прокладкою водопровідних і каналізаційних мереж.

Паралельно проводиться реконструкція причалу N4. Компанія “Маст-Буд”, що виконує роботи, вже демонтувала старі конструкції та інженерні комунікації причалу і займається облаштуванням тилової анкерної стінки нової конструкції.

За планом, довжина причалу після реконструкції складатиме 234 м, пропускна здатність – 1,3 млн т, проектна глибина – 9,75 м. Роботи повинні завершитися протягом 18 місяців, після чого причал зможе прослужити не менше 50 років. Вартість реконструкції – 164 млн грн.

Нагадаємо, контракт на будівництво першої черги зернового терміналу був підписаний в квітні. Тоді ж була і встановлена німецька суднонавантажувальних машина для майбутнього терміналу. Відповідно до контракту, зобов’язання побудувати за 14 місяців першу чергу об’єкта потужністю до півтора мільйонів тонн на рік прийняло на себе ТОВ “Ріола-Модуль ЛТД”. Передбачається, що після завершення будівництва зерновий термінал зможе переробляти близько 2,5 млн т вантажів щорічно. Роботи по будівництву терміналу стартували на початку липня.

Зерновий термінал у Маріупольському морському порту - фото 7
Зерновий термінал у Маріупольському морському порту - фото 8
Зерновий термінал у Маріупольському морському порту - фото 10