Ріола-Модуль ЛТД | У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу
ТОВ «Ріола-модуль ЛТД». У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу ☎ +380 (044) 579-22-86
Строительство, Работы, Терминал, Порт, Железобетонные, Подряд, Генеральное проектирование, Преимущества, Управление, Конструкции, Зерновой терминал в Мариуполе, Риола-Модуль ЛТД
5202
post-template-default,single,single-post,postid-5202,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу

Публікація медіа-порталу cfts.org.ua

На території Маріупольського морського порту фахівці компанії ``Ріола-Модуль ЛТД`` продовжують будівництво спеціалізованого комплексу з перевалки зернових вантажів.
У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу

Згідно генерального підряду, вже укладені договори на забиваннія свай та будівництві фундаменту майбутнього терміналу, і компанія вже приступила до їх реалізації. В даний момент “Ріола-Модуль ЛТД” займається будівництвом фундаменту для станції розвантаження автомобілів і прокладкою водопровідних і каналізаційних мереж.

Паралельно проводиться реконструкція причалу N4. Компанія “Маст-Буд”, що виконує роботи, вже демонтувала старі конструкції та інженерні комунікації причалу і займається облаштуванням тилової анкерної стінки нової конструкції.

За планом, довжина причалу після реконструкції складатиме 234 м, пропускна здатність – 1,3 млн т, проектна глибина – 9,75 м. Роботи повинні завершитися протягом 18 місяців, після чого причал зможе прослужити не менше 50 років. Вартість реконструкції – 164 млн грн.

Нагадаємо, контракт на будівництво першої черги зернового терміналу був підписаний в квітні. Тоді ж була і встановлена німецька суднонавантажувальних машина для майбутнього терміналу. Відповідно до контракту, зобов’язання побудувати за 14 місяців першу чергу об’єкта потужністю до півтора мільйонів тонн на рік прийняло на себе ТОВ “Ріола-Модуль ЛТД”. Передбачається, що після завершення будівництва зерновий термінал зможе переробляти близько 2,5 млн т вантажів щорічно. Роботи по будівництву терміналу стартували на початку липня.

У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу
У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу
У Маріупольському порту триває будівництво зернового терміналу та реконструкція причалу